Instagram #destinasion hashtag medias

📍 :  Pemandian para dewi-dewi.
Air Terjun Waikelo Sawah, Sumba Barat ⁣📷 : @handypaang
.
.
. 📄rasakan sensasinya

#Repost : @pesonapariwisata
Share your trip :
💬 Tag a friend
👍Like
💾Save⁣
___________________________________
#wonderfullindonesia #kompasnusantara #jalanjalan  #ayodolan #bandungbarat #zona.traveller #pecintaAlam #alamgunungsari#desawisatagunungsari #desagoenungsari #regrann #destinasion #explorersdestination #sumba #hits #jatenghits #pesonapariwisata #indonesia #dolan #indah #sumba

📍 : Pemandian para dewi-dewi. Air Terjun Waikelo Sawah, Sumba Barat ⁣📷 : @handypaang . . . 📄rasakan sensasinya #Repost  : @pesonapariwisata Share your trip : 💬 Tag a friend 👍Like 💾Save⁣ ___________________________________ #wonderfullindonesia  #kompasnusantara  #jalanjalan  #ayodolan  #bandungbarat  #zona .traveller #pecintaAlam  #alamgunungsari #desawisatagunungsari  #desagoenungsari  #regrann  #destinasion  #explorersdestination  #sumba  #hits  #jatenghits  #pesonapariwisata  #indonesia  #dolan  #indah  #sumba 

22:00
Teruntuk dia bahu ke empat aku 🤗💛
_
Hai, kamu yang selalu akan aku temui tepat di pukul 3:00 a.m. langit hari mengirimkan sedikit rintikan hujan, tak mengapa, karena cuaca hari ini begitu cerah kok sayang. Jadi tak usah khawatir ya, yang penting kamu baik baik saja kan di sana

Oh iya, aku lagi duduk sambil berhayal, kamu lagi di samping aku nih, Sumpah seakan imajinasi ini sangat nyata

Oh iya, di sini lagi dingin sayang, lalu aku akan sedikit menghangatkan tubuh ini dengan seduhan kopi manis yang akan menemani lamunanku di depan tenda kamarku

Sayang kamu tahu nggak? Sekarang aku lagi membayangkan senyuman di wajah kamu, pelukan hangat kamu dan sandaran bahu ke empat aku, masih ada kan bahu ke empat aku sayang?

Iyah seperti biasa kita akan bertemu untuk menulis, membicarakan tiap bait isi hati kita, yang tak bisa kita ungkapkan lewat kata atau pun lisan kita masing masing

Entah kenapa kebiasaan ini akan selalu kita rindukan. Lalu, ajaibnya isi tulisan kita akan selalu bersaut sautan untuk saling memberi jawaban

Kisah kita sangat berbeda ya? Ih Lucu tau' dan tak seorangpun tau dan jangan biarkan mereka tau
I Love You Sayang
_
Terima kasih jika menyukai 😂🙏😂
•
•
TakenBy : @senopati.92
Location : Telaga Biru, Gunung Gede Pangrango Jawa Barat
•
•
#instaart #graphic #artsy #graphics #sketchbook #sketch #illustration #creative #gallery #pen #art #draw #photooftheday #photography #beautiful #instaartist #artoftheday #instagood #pencil #picture #masterpiece #paper #traveling #vacation #journey #destinasion #explore #semarang

22:00 Teruntuk dia bahu ke empat aku 🤗💛 _ Hai, kamu yang selalu akan aku temui tepat di pukul 3:00 a.m. langit hari mengirimkan sedikit rintikan hujan, tak mengapa, karena cuaca hari ini begitu cerah kok sayang. Jadi tak usah khawatir ya, yang penting kamu baik baik saja kan di sana Oh iya, aku lagi duduk sambil berhayal, kamu lagi di samping aku nih, Sumpah seakan imajinasi ini sangat nyata Oh iya, di sini lagi dingin sayang, lalu aku akan sedikit menghangatkan tubuh ini dengan seduhan kopi manis yang akan menemani lamunanku di depan tenda kamarku Sayang kamu tahu nggak? Sekarang aku lagi membayangkan senyuman di wajah kamu, pelukan hangat kamu dan sandaran bahu ke empat aku, masih ada kan bahu ke empat aku sayang? Iyah seperti biasa kita akan bertemu untuk menulis, membicarakan tiap bait isi hati kita, yang tak bisa kita ungkapkan lewat kata atau pun lisan kita masing masing Entah kenapa kebiasaan ini akan selalu kita rindukan. Lalu, ajaibnya isi tulisan kita akan selalu bersaut sautan untuk saling memberi jawaban Kisah kita sangat berbeda ya? Ih Lucu tau' dan tak seorangpun tau dan jangan biarkan mereka tau I Love You Sayang _ Terima kasih jika menyukai 😂🙏😂 • • TakenBy : @senopati.92 Location : Telaga Biru, Gunung Gede Pangrango Jawa Barat • • #instaart  #graphic  #artsy  #graphics  #sketchbook  #sketch  #illustration  #creative  #gallery  #pen  #art  #draw  #photooftheday  #photography  #beautiful  #instaartist  #artoftheday  #instagood  #pencil  #picture  #masterpiece  #paper  #traveling  #vacation  #journey  #destinasion  #explore  #semarang 

Hello good people, morning...😄
.
Aku rindu sudah lama nggk posting2...😅
.
Ternyata udah 2019 aja yaah...😄
Semoga berkah di tahun ini.
.
Masih postingan lama, nanjak penutupan di 2018.😆
Aaarrrgh jadi rindu nanjak...😅 .

Loc : 📌 Puncak Gunung Cermai 3078 mdpl - Jawa Barat Via palutungan .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

#throwback  #trip #gunungcermai #gunungcermai3078mdpl #palutungan #visitjawabarat #explorependaki #pendakihijabers #pendaki_id #urbanhikers #jejakpendaki #gunungindonesia #mountain #jelajahgunung #instapendaki #tracking #sky #hellonusantara #awesome #landscape #nature #destinasion #adventure #wonderful #like4likes #lfl

Hello good people, morning...😄 . Aku rindu sudah lama nggk posting2...😅 . Ternyata udah 2019 aja yaah...😄 Semoga berkah di tahun ini. . Masih postingan lama, nanjak penutupan di 2018.😆 Aaarrrgh jadi rindu nanjak...😅 . Loc : 📌 Puncak Gunung Cermai 3078 mdpl - Jawa Barat Via palutungan . . . . . . . . . . . . . . #throwback  #trip  #gunungcermai  #gunungcermai3078mdpl  #palutungan  #visitjawabarat  #explorependaki  #pendakihijabers  #pendaki_id  #urbanhikers  #jejakpendaki  #gunungindonesia  #mountain  #jelajahgunung  #instapendaki  #tracking  #sky  #hellonusantara  #awesome  #landscape  #nature  #destinasion  #adventure  #wonderful  #like4likes  #lfl 

Time never comes back.

Make sure yuo don't waste any moment of 
Your life!

Follow what makes you happy

Believe in what you think is right✌

Do not quit
Keep going
------------------------------------
Loc 📍 :Singapore 🇸🇬
--------------------------------------

Time never comes back. Make sure yuo don't waste any moment of Your life! Follow what makes you happy Believe in what you think is right✌ Do not quit Keep going ------------------------------------ Loc 📍 :Singapore 🇸🇬 --------------------------------------

Погода в декабре во Вьетнаме.

В Хошимине, на юге 30-32°С, с каждым переездом в новый город в направление севера температура падает на 2°С. По прогнозу дождь каждый день, а в действительности как повезет. Вчера не было, а сегодня небо плюется водой. Дождь не такой, как в тропиках прошел за час и чистое небо. А мелкий и может идти целый день. Я уже привыкла к дождевику в рюкзаке, к мокрым ногам, и каплям на экране телефона, когда делаешь фотографии. 
Какой смысл расстраиваться и злится, если это нельзя исправить?!
Это путешествие чистая магия и дождь делает его еще более особенным ❤

#vietnam #weather #hue #myexperience #travels #travelsismylife #dreamcometrue #вьетнам #хюэ #погодавьетнам #adventuretime #imperialcity #imperialpalace #girltravel #magictravel #newcity #destinasion #rainday #raintime #raina #mytravel #travelroutes #crazytravel #mydreamtravel #dreamtrip

Погода в декабре во Вьетнаме. В Хошимине, на юге 30-32°С, с каждым переездом в новый город в направление севера температура падает на 2°С. По прогнозу дождь каждый день, а в действительности как повезет. Вчера не было, а сегодня небо плюется водой. Дождь не такой, как в тропиках прошел за час и чистое небо. А мелкий и может идти целый день. Я уже привыкла к дождевику в рюкзаке, к мокрым ногам, и каплям на экране телефона, когда делаешь фотографии. Какой смысл расстраиваться и злится, если это нельзя исправить?! Это путешествие чистая магия и дождь делает его еще более особенным ❤ #vietnam  #weather  #hue  #myexperience  #travels  #travelsismylife  #dreamcometrue  #вьетнам  #хюэ  #погодавьетнам  #adventuretime  #imperialcity  #imperialpalace  #girltravel  #magictravel  #newcity  #destinasion  #rainday  #raintime  #raina  #mytravel  #travelroutes  #crazytravel  #mydreamtravel  #dreamtrip 

Будильник прозвенел в 3:30 утра. Вылезла со спального мешка, включила фонарик. Спала одетой, на высоте 4000 метров мысль о том, чтобы раздеться - настоящие кощунство. Почистила зубы, умылась ледяной водой,  сон прошел. 
Группа готова к выходу и мы пошли освещая дорогу налобными фонариками на полтора метра вперед. Чтобы двигаться к цели не обязательно видеть весь путь.

Мы поднимались к базовому лагерю Аннапурны (Гималаи, Непал). Звезды так близко, кажеться протяни руку и зачерпнешь пригоршню. Скоро начнет светать. 
Снежные вершины загоряться нежно-розовым пламенем. А я загадаю желание, приехать в Азию еще раз и уже не спешить, не считать дни отпуска.

Прошло четыри года, я переехала жить в Варшаву, закончила здесь магистратуру и устроилась на работу. Только желание загаданное четыри года назад не дает покоя. Чувство невыносимой безопасности и жизнь, которая проносится мимо меня, отравляют дни.

И вот сбылось! Вся жизнь на следующие два месяца уместилась в ручную кладь весом восемь килограмм. 
От встречи с Бангкоком отделяет одиннадцать часов полета.

И я понятия не имею, что из этого получится 🙈
#travelling #traveldream #tailand #asianmakeup #travels #girltravel #newideas #travelroutes #girlsinroutes #bangkok #dreamcometrue #bravesoul #brave #destinasion #beatifulworld #openmind #openworld #travelcra #crazytravel #crazycolor #flylady #flyyoga

Будильник прозвенел в 3:30 утра. Вылезла со спального мешка, включила фонарик. Спала одетой, на высоте 4000 метров мысль о том, чтобы раздеться - настоящие кощунство. Почистила зубы, умылась ледяной водой, сон прошел. Группа готова к выходу и мы пошли освещая дорогу налобными фонариками на полтора метра вперед. Чтобы двигаться к цели не обязательно видеть весь путь. Мы поднимались к базовому лагерю Аннапурны (Гималаи, Непал). Звезды так близко, кажеться протяни руку и зачерпнешь пригоршню. Скоро начнет светать. Снежные вершины загоряться нежно-розовым пламенем. А я загадаю желание, приехать в Азию еще раз и уже не спешить, не считать дни отпуска. Прошло четыри года, я переехала жить в Варшаву, закончила здесь магистратуру и устроилась на работу. Только желание загаданное четыри года назад не дает покоя. Чувство невыносимой безопасности и жизнь, которая проносится мимо меня, отравляют дни. И вот сбылось! Вся жизнь на следующие два месяца уместилась в ручную кладь весом восемь килограмм. От встречи с Бангкоком отделяет одиннадцать часов полета. И я понятия не имею, что из этого получится 🙈 #travelling  #traveldream  #tailand  #asianmakeup  #travels  #girltravel  #newideas  #travelroutes  #girlsinroutes  #bangkok  #dreamcometrue  #bravesoul  #brave  #destinasion  #beatifulworld  #openmind  #openworld  #travelcra  #crazytravel  #crazycolor  #flylady  #flyyoga 

If You Interested Something..You Must Try It😉📸
.
.
Inframe: @wan_fikrii @nazirul_sw .
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers

If You Interested Something..You Must Try It😉📸 . . Inframe: @wan_fikrii @nazirul_sw . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @founder_igers

Pulau kemaro berjarak sekitar 40 km dari kota Palembang. Pulau Kemaro adalah tempat rekreasi yg terkenal di Sungai Musi. Di tempat ini terdapat sebuah vihara cina Klenteng Hok Tjing Rio. Di Pulau Kemaro ini juga terdapat Kuil Buddha yang sering dikunjungi umat Buddha untuk berdoa atau berziarah ke makam. Di sana juga sering diadakan acara Cap Go Meh setiap Tahun baru Imlek.

Kemaro Island is about 40 km from the city of Palembang. Kemaro Island is a famous recreation spot on the Musi River. In this place there is a Chinese monastery (Hok Tjing Rio temple). On Kemaro Island there are also Buddhist temples that are often visited by Buddhists to pray or make pilgrimages to the tomb. There are also frequent Cap Go Meh events every Chinese New Year.
.
.
.
#explore #travelblogger #travel #traveller #destinasion #genpisumsel #hipaae #landscape #landscapes #street #instasunda #pesonaindonesia #westsidestory #capture #vihara #story #mataponsel

Pulau kemaro berjarak sekitar 40 km dari kota Palembang. Pulau Kemaro adalah tempat rekreasi yg terkenal di Sungai Musi. Di tempat ini terdapat sebuah vihara cina Klenteng Hok Tjing Rio. Di Pulau Kemaro ini juga terdapat Kuil Buddha yang sering dikunjungi umat Buddha untuk berdoa atau berziarah ke makam. Di sana juga sering diadakan acara Cap Go Meh setiap Tahun baru Imlek. Kemaro Island is about 40 km from the city of Palembang. Kemaro Island is a famous recreation spot on the Musi River. In this place there is a Chinese monastery (Hok Tjing Rio temple). On Kemaro Island there are also Buddhist temples that are often visited by Buddhists to pray or make pilgrimages to the tomb. There are also frequent Cap Go Meh events every Chinese New Year. . . . #explore  #travelblogger  #travel  #traveller  #destinasion  #genpisumsel  #hipaae  #landscape  #landscapes  #street  #instasunda  #pesonaindonesia  #westsidestory  #capture  #vihara  #story  #mataponsel 

When You Have Friends, Spend Some Time With Them Because They Are Friends Who Will Be There During The Difficult Times😀📸🎥
.
.
.
Editing: Me @catzz_s.w
.
.
Inframe: @shzmanhaikal_
@nazirul_sw @iamhakimlerr_
@wan_fikrii .
.
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers

When You Have Friends, Spend Some Time With Them Because They Are Friends Who Will Be There During The Difficult Times😀📸🎥 . . . Editing: Me @catzz_s.w . . Inframe: @shzmanhaikal_ @nazirul_sw @iamhakimlerr_ @wan_fikrii . . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @founder_igers

Find Your New Style In Your Life🎥📸😁
.
.
.

Inframe:@nazirul_sw Me
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers
That the sea is one of the most beautiful and magnificent sights in Nature, all admit.
.
.
.
Loc 📍 :Pantai Liang, Ambon, Maluku, Indonesia
-----------------------------------------------
#mytripmyadventure #backpackers #wonderfullindonesia #backpackersstory #solotraveling #travelingmen #travelingganteng #spotkeren #holiday #vso #wonderfull #pattimuramuda #destinasion #malukupunya #barondamaluku #igtravel #travel #instanmaluku #happyweekend #lovetravel #wisatamaluku

That the sea is one of the most beautiful and magnificent sights in Nature, all admit. . . . Loc 📍 :Pantai Liang, Ambon, Maluku, Indonesia ----------------------------------------------- #mytripmyadventure  #backpackers  #wonderfullindonesia  #backpackersstory  #solotraveling  #travelingmen  #travelingganteng  #spotkeren  #holiday  #vso  #wonderfull  #pattimuramuda  #destinasion  #malukupunya  #barondamaluku  #igtravel  #travel  #instanmaluku  #happyweekend  #lovetravel  #wisatamaluku 

...Mission completed Atap Jawa Barat...😎
.
.
.

Loc : 📌 Puncak Gunung Cermai 3078 mdpl - Jawa Barat Via palutungan .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

#gunungcermai #gunungcermai3078mdpl  #palutungan #visitjawabarat  #explorependaki  #pendakihijabers #pendaki_id #urbanhikers #jejakpendaki #gunungindonesia  #mountain #jelajahgunung #instapendaki #track #sky #could #awesome #landscape #nature #destinasion #adventure #gift #wonderful  #like4likes #ll

...Mission completed Atap Jawa Barat...😎 . . . Loc : 📌 Puncak Gunung Cermai 3078 mdpl - Jawa Barat Via palutungan . . . . . . . . . . . . . . #gunungcermai  #gunungcermai3078mdpl  #palutungan  #visitjawabarat  #explorependaki  #pendakihijabers  #pendaki_id  #urbanhikers  #jejakpendaki  #gunungindonesia  #mountain  #jelajahgunung  #instapendaki  #track  #sky  #could  #awesome  #landscape  #nature  #destinasion  #adventure  #gift  #wonderful  #like4likes  #ll 

Elephant cave is an artificial cave that functions like a place of worship. This cave is located in Bedulu Village, Blahbatu District, Gianyar Regency, Bali. Located approximately 27 km from Denpasar. uNESCO noted this cave as a world heritage in the tentative list on October 19, 1995 in the field of culture . ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Goa Gajah adalah gua buatan yang berfungsi seperti tempat ibadah. Gua ini terletak di Desa Bedulu, Kecamatan Blahbatu, Kabupaten Gianyar, Bali. Berjarak kurang lebih 27 km dari Denpasar. UNESCO mencatat goa ini sebagai warisan dunia dalam daftar tentatif pada tanggal 19 Oktober 1995 dalam bidang kebudayaan.

#bali #gianyar #ubud #visitbali #destinasion #tourdriver #temple

Elephant cave is an artificial cave that functions like a place of worship. This cave is located in Bedulu Village, Blahbatu District, Gianyar Regency, Bali. Located approximately 27 km from Denpasar. uNESCO noted this cave as a world heritage in the tentative list on October 19, 1995 in the field of culture . ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Goa Gajah adalah gua buatan yang berfungsi seperti tempat ibadah. Gua ini terletak di Desa Bedulu, Kecamatan Blahbatu, Kabupaten Gianyar, Bali. Berjarak kurang lebih 27 km dari Denpasar. UNESCO mencatat goa ini sebagai warisan dunia dalam daftar tentatif pada tanggal 19 Oktober 1995 dalam bidang kebudayaan. #bali  #gianyar  #ubud  #visitbali  #destinasion  #tourdriver  #temple 

“The sky takes on shades of orange during sunrise and sunset, the colour that gives you hope that the sun will set only to rise again.” Ram Charan

#sunset #earth #village #beauty #sky #bluesky #natgeotravel #silhouette #yourshootphotographer #leaf  #beauty #view #photography #nature #rsa_outdoors #explorer #beauty #skylover #skylove #rsa_folknature #natgeo #natgeoasia #natgeopic #natgeocreative #youngphotographer #natgeoyourshot #beutifuldestinations #destinasion #naturephotography #subhanallah #mashaallah #allahuakbar

“The sky takes on shades of orange during sunrise and sunset, the colour that gives you hope that the sun will set only to rise again.” Ram Charan #sunset  #earth  #village  #beauty  #sky  #bluesky  #natgeotravel  #silhouette  #yourshootphotographer  #leaf  #beauty  #view  #photography  #nature  #rsa_outdoors  #explorer  #beauty  #skylover  #skylove  #rsa_folknature  #natgeo  #natgeoasia  #natgeopic  #natgeocreative  #youngphotographer  #natgeoyourshot  #beutifuldestinations  #destinasion  #naturephotography  #subhanallah  #mashaallah  #allahuakbar 

“Every sunset brings the promise of a new dawn.” Ralph Waldo Emerson

#sunset #earth #village #beauty #sky #bluesky #natgeotravel #silhouette #yourshootphotographer #leaf  #beauty #view #photography #nature #rsa_outdoors #explorer #beauty #skylover #skylove #rsa_folknature #natgeo #natgeoasia #natgeopic #natgeocreative #youngphotographer #natgeoyourshot #beutifuldestinations #destinasion #naturephotography #subhanallah #mashaallah #allahuakbar
“Sunsets, like childhood, are viewed with wonder not just because they are beautiful but because they are fleeting.” Richard Paul Evans

#sunset #earth #village #beauty #sky #bluesky #natgeotravel #silhouette #yourshootphotographer #leaf  #beauty #view #photography #nature #rsa_outdoors #explorer #beauty #skylover #skylove #rsa_folknature #natgeo #natgeoasia #natgeopic #natgeocreative #youngphotographer #natgeoyourshot #beutifuldestinations #destinasion #naturephotography #subhanallah #mashaallah #allahuakbar

“Sunsets, like childhood, are viewed with wonder not just because they are beautiful but because they are fleeting.” Richard Paul Evans #sunset  #earth  #village  #beauty  #sky  #bluesky  #natgeotravel  #silhouette  #yourshootphotographer  #leaf  #beauty  #view  #photography  #nature  #rsa_outdoors  #explorer  #beauty  #skylover  #skylove  #rsa_folknature  #natgeo  #natgeoasia  #natgeopic  #natgeocreative  #youngphotographer  #natgeoyourshot  #beutifuldestinations  #destinasion  #naturephotography  #subhanallah  #mashaallah  #allahuakbar 

Illenium - Fractures📸🎥
.
.
Inframe: @nazirul_sw @wapieray @wan_fikrii .
.
Editing: Me @catzz_s.w
.
.

#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers

Illenium - Fractures📸🎥 . . Inframe: @nazirul_sw @wapieray @wan_fikrii . . Editing: Me @catzz_s.w . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @founder_igers

New video guys😍
.
.
Inframe: @nazirul_sw @iamhakimlerr_ @wan_fikrii .
.
Editing: @catzz_s.w .
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic
Smoke Bomb Abandoned Place🎥📸
.
.
Inframe: @nazirul_sw @iamhakimlerr_ @wan_fikrii .
.
Editing: Me @catzz_s.w .
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers @smokebomb_murah

Smoke Bomb Abandoned Place🎥📸 . . Inframe: @nazirul_sw @iamhakimlerr_ @wan_fikrii . . Editing: Me @catzz_s.w . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @founder_igers @smokebomb_murah

Freeze Time🎥
.
.
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia 
@founder_igers
Moroccan architecture 😍

Contact us for a dream trip
✉ moroccocheaptour@gmail.com
🌐 www.moroccocheaptours.com

#travel #traveling #travlingram #travelgram #instatravel #instatraveling #travelmore #lovetravel #travelphoto #travelphotographer #vocation #mytravelgram #travelguide #voyage  #travelagent #travelers #destinasion #voyages #travelagency #travelcompany #travelholic #moment #goodvibes #enjoylife #goodfeeling #memories #exploremore #explorer
Melihat kebawah dari atas ketinggian semuanya terlihat kecil... Begitu juga sebaliknya . Melihat dari bawah ke atas sama sama terlihat kecil .beruntunglah datang kabut yang berawan menyamarkan semua aib yang kita punya . Baiknya kita saling mendoakan apapun itu siapapun itu . Semoga semuanya adalah yng terbaik ( Dieng/3 agustus 18 ) 
#diengculturefestival #diengwonosobo #montain #backnature #destinasion #photooftheday #beautifuldestination #blu #sky #sun #exploreindonesia #landscape #x

Melihat kebawah dari atas ketinggian semuanya terlihat kecil... Begitu juga sebaliknya . Melihat dari bawah ke atas sama sama terlihat kecil .beruntunglah datang kabut yang berawan menyamarkan semua aib yang kita punya . Baiknya kita saling mendoakan apapun itu siapapun itu . Semoga semuanya adalah yng terbaik ( Dieng/3 agustus 18 ) #diengculturefestival  #diengwonosobo  #montain  #backnature  #destinasion  #photooftheday  #beautifuldestination  #blu  #sky  #sun  #exploreindonesia  #landscape  #x 

Just Found A Place And I Decide To Explore📸🇲🇾👈
.
.
.
Inframe: @nazirul_sw @shzmanhaikal_ @_dxniol .
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @smokebomb_murah

Just Found A Place And I Decide To Explore📸🇲🇾👈 . . . Inframe: @nazirul_sw @shzmanhaikal_ @_dxniol . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia @smokebomb_murah

Today We Found A New One Place. Its Really Beautiful To Rest Your Brain. And Now I Want To Show You What I See🇲🇾🇲🇾
.
.
.
#beautiful #premierepro #aftereffects #destinasion #mavicpro #vscofilter  #ig_mask #naturephoto #visualambassadors #nature #ig_color #depthobsessed #exploreeverything #igfeedsmenarik #wanderlust #lifeofadventure #thecreatorclass #justgoshoot #way2ill #visualsoflife #mobilegraphy #moodygrams #artofvisuals #exploretocreate #vscocam #fatalframes #heatercentral #createcommune #creativeoptic #tiktokhot
@canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia

Today We Found A New One Place. Its Really Beautiful To Rest Your Brain. And Now I Want To Show You What I See🇲🇾🇲🇾 . . . #beautiful  #premierepro  #aftereffects  #destinasion  #mavicpro  #vscofilter  #ig_mask  #naturephoto  #visualambassadors  #nature  #ig_color  #depthobsessed  #exploreeverything  #igfeedsmenarik  #wanderlust  #lifeofadventure  #thecreatorclass  #justgoshoot  #way2ill  #visualsoflife  #mobilegraphy  #moodygrams  #artofvisuals  #exploretocreate  #vscocam  #fatalframes  #heatercentral  #createcommune  #creativeoptic  #tiktokhot  @canonmalaysia @canonasia @mavic_pro @djiglobal @djimalaysia

Morning in west Java
.
.
.
.
Taken at @ijalisme west Java 
Edited at VSCO 
#vsco #travel #travelphotography #instabandung #folkscenery #lifefolkindonesia #indtravel #lanscape #nikon #nikonasia #nikonpotography #destinasion #indonesia #keluarbentar #jabar #igers #lanscapephotography #destinasion #thebestdestination #longexposure #worldprime
#beautifulplace #thebestplace #wolrdplace #addiction #travelcapture
Kayanya emang kalo jalan-jalan sekarang enaknya bawa drone. Angle foto bisa lebih luas, apalagi ngambil foto di daerah perbukitan di Bromo ini. Dronenya mahal, sih.

Serius, pengen ke Bromo sekali lagi, tapi sekarang harus sambil ngejob, foto prewedd misalnya. Banyak yang bisa dieksplor di sini. Bahkan mungkin mau foto self portrait disini full jas.

Kira-kira kalo gw ke sini lagi, ada yang mau sekalian di fotoin Prewedd nggak? Let me know.

#Bromo #EastJava #Sunrise #Indonesia #Malang #Heritage #VisitIndonesia #Escape #Doyoutravel #Wanderxwonder #Wanderlust #Voyaged #destinasion #Landscape #Goodmorning #Backpacker #Prewedding #Lightroom #stayandwander #Photographers #Jalansanasini

Kayanya emang kalo jalan-jalan sekarang enaknya bawa drone. Angle foto bisa lebih luas, apalagi ngambil foto di daerah perbukitan di Bromo ini. Dronenya mahal, sih. Serius, pengen ke Bromo sekali lagi, tapi sekarang harus sambil ngejob, foto prewedd misalnya. Banyak yang bisa dieksplor di sini. Bahkan mungkin mau foto self portrait disini full jas. Kira-kira kalo gw ke sini lagi, ada yang mau sekalian di fotoin Prewedd nggak? Let me know. #Bromo  #EastJava  #Sunrise  #Indonesia  #Malang  #Heritage  #VisitIndonesia  #Escape  #Doyoutravel  #Wanderxwonder  #Wanderlust  #Voyaged  #destinasion  #Landscape  #Goodmorning  #Backpacker  #Prewedding  #Lightroom  #stayandwander  #Photographers  #Jalansanasini 

Pangeran Kuda Putih.
Banyak kan yang mau dijemput pangeran kuda putih impian? Coba deh main ke Bromo, banyak tuh seliweran pangeran kuda putih. Gw curiga kalau Bromo mungkin markas besar pangeran kuda putih Indonesia atau disingkat MBPKPI.

Ini lokasinya Bukit Teletubies, kabar terakhir ada papan nama besar yang ada logo Kementrian Lingkungan Hidup dan Kehutanan. Gw termasuk yang kontra sih, apalagi sign-nya ditaro di tengah. Bener2 ganggu pemandangan. Padahal padang savana yang berbukit2 ini keren banget waktu lagi hijau, terus pas matahari terang. Bikin timelapse bisa keliatan bayangan awan lewat- lewat di atas. Keren deh Markas Besar Pangeran Kuda Putih Indonesia, kaya surga.

#Bromo #Malang #bukitteletubies #EastJava #Indonesia #VisitIndonesia #Escape #Traveling #Summer #Wanderxwonder #Wanderlust #voyaged #Backpacker #Explore #Doyoutravel #Sp_feature #Earth #EarthPict #Sunrise #bucketlist #destinasion #heavenonearth #Jalansanasini

Pangeran Kuda Putih. Banyak kan yang mau dijemput pangeran kuda putih impian? Coba deh main ke Bromo, banyak tuh seliweran pangeran kuda putih. Gw curiga kalau Bromo mungkin markas besar pangeran kuda putih Indonesia atau disingkat MBPKPI. Ini lokasinya Bukit Teletubies, kabar terakhir ada papan nama besar yang ada logo Kementrian Lingkungan Hidup dan Kehutanan. Gw termasuk yang kontra sih, apalagi sign-nya ditaro di tengah. Bener2 ganggu pemandangan. Padahal padang savana yang berbukit2 ini keren banget waktu lagi hijau, terus pas matahari terang. Bikin timelapse bisa keliatan bayangan awan lewat- lewat di atas. Keren deh Markas Besar Pangeran Kuda Putih Indonesia, kaya surga. #Bromo  #Malang  #bukitteletubies  #EastJava  #Indonesia  #VisitIndonesia  #Escape  #Traveling  #Summer  #Wanderxwonder  #Wanderlust  #voyaged  #Backpacker  #Explore  #Doyoutravel  #Sp_feature  #Earth  #EarthPict  #Sunrise  #bucketlist  #destinasion  #heavenonearth  #Jalansanasini